Skip to main content

Παρεχόμενες υπηρεσίες

Εξ’ αποστάσεως παροχή λογιστικών υπηρεσιών. Εύκολα, αξιόπιστα, οικονομικά.

Φορολογικές δηλώσεις

Μισθωτών – Συνταξιούχων από 25€


Μισθωτών – συνταξιούχων με εισόδημα από ακίνητα από 30€

Τήρηση βιβλίων

Ελευθέρων επαγγελματιών παροχής υπηρεσιών από 30€


Εμπορικών Επιχειρήσεων από 40€ Μηνιαίως

Συντάξεις

Έρευνα και Ενημέρωση για όλα τα συνταξιοδοτικά σας δικαιώματα από 50€

Ακίνητα

Δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης (Ε9) από 30€


Λογιστικές υπηρεσίες για βραχυχρόνιες μισθώσεις τύπου Airbnb από 20€

Κάτοικοι Εξωτερικού

Διεκπεραίωση μεταφοράς φορολογικής κατοικίας στη Δ.Ο.Υ.
Κατοίκων Εξωτερικού και παροχή υπηρεσιών φορολογικού εκπροσώπου από 300€

Άλλες Υπηρεσίες

Αίτηση για έκδοση κλειδαρίθμου 10€
Ρυθμίσεις οφειλών Δ.Ο.Υ. μέσω taxis από 10€
Μισθοδοσία σταθερή 20€ μηνιαίως ανα άτομο Δηλώσεις Πόθεν έσχες από 50€
Ενάρξεις – Διακοπές – Λύσεις – Εκκαθαρίσεις – Μεταβολές Εταιρειών από 100€

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το Socialtax;
Το Socialtax είναι ο διακριτικός τίτλος της επιχείρησης «Λογιστικό Γραφείο Δημήτριου Βαρελά Κοκολογιάννη» και παρέχει λογιστικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Ποιά είναι η ιδιαιτερότητα του Λογιστικού Γραφείου Socialtax;
Η ιδιαιτερότητα του λογιστικού γραφείου Socialtax είναι η παροχή λογιστικών υπηρεσιών εξ’ αποστάσεως.
Πως παρέχεται η υπηρεσία εξ’αποστάσεως;

Καλείτε τηλεφωνικά και μας λέτε την υπηρεσία που ενδιαφέρεστε να σας παράσχουμε.
Συνδεόμαστε είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω email, είτε μέσω facebook, είτε μέσω skype, είτε με κάποιο άλλο τρόπο που μαζί θα επιλέξουμε.
Μας στέλνετε τους κωδικούς εισόδου στο taxisnet και όποια άλλα στοιχεία χρειαζόμαστε και εμείς ολοκληρώνουμε την παροχή υπηρεσίας.
Η εξόφληση του γραφείου μας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ποιά τα πλεονεκτήματα να γίνει απο απόσταση η παροχή υπηρεσίας;

Ασφάλεια και προστασία των πολιτών από την πανδημία του κορoνoϊού COVID-19. Οι πελάτες αποφεύγουν τις επιπλέον επαφές καθώς και τον ενδεχόμενο συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σε περίπτωση που τα χρησιμοποιήσουν.

Εξοικονόμηση χρόνου και εξόδων: Οι πελάτες δαπανούν λιγότερο χρόνο και έξοδα μετακίνησης προς το γραφείο που παρέχει την εκάστοτε υπηρεσία.

Καλύτερος προγραμματισμός: Ο πελάτης οργανώνει καλύτερα τις καθημερινές του δραστηριότητες και υποχρεώσεις, όπως και ο επιχειρηματίας.

Ηλεκτρονική πληρωμή: η πληρωμή γίνεται μέσω μεταφοράς χρημάτων σε σύγχρονες ηλεκτρονικές πλατφόρμες e-banking που εξυπηρετούν γρηγορότερες και πιο ασφαλείς συναλλαγές. Καλύπτοντας έτσι και τα απαραίτητα όρια ηλεκτρονικών πληρωμών.

Ηλεκτρονική Υπογραφή: ταυτοποίηση μέσω ηλεκτρονικών μέσων και λιγότερη κατανάλωση υλικών όπως μελάνι και χαρτί. Μείωση του άγχους σχετικά με το κυκλοφοριακό και την κίνηση που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα και μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος.

Δέχεται επίσκεψη το Λογιστικό Γραφείο Socialtax ή παρέχει υπηρεσίες μόνο εξ’αποστάσεως;
Βεβαίως δεχόμαστε και επισκέψεις με ραντεβού καθημερινά από τις 10.00 έως τις 20.00.